Taket, väggarna och golvet

På nio kom det. Fonden kanske ska vara i taket!

Så blev det, taket är målat i kulör.

Vilken kommer på bild senare, när jag bestämt om det blev bra.

Lustiga reaktioner hos målerifimorna igår.

I min värld trodde jag att kvinnliga målerifirmaarbetare
skulle säga: ohhhh shit, häftigt alltså..

Men till min förvåning var det precis tvärtom.

Kvinnorna var oerhört skeptiska medans de manliga
var väldigt postiva.

Fick också bevis på att fler killar än jag tänker likadant.

För faktum är, om det blir flammigt eller obra så är det inte svårare
än att öppna den vita färgbyttan och måla taket vitt igen.

Hur som helst så tror jag det kommer bli riktigt bra.

Men speglar i taket?? Njaaaaa

Det räcker att se sig själv i spegeln på morgonen tycker jag ;)

____________________


Kommentarer
Postat av: Me

Hej,

kul att du är tillbaka, det var lite tyst här ett par dagar;-)

Takfärg blir prima!

Trevlig helg!

2010-01-22 @ 09:58:21
Postat av: Livet runt 30...5

Vad cool du är!! Nu är jag så nyfiken att jag kan spricka på vilken färg det blev. Och du har så rätt, hur svårt är det att måla över om man tröttnar.

2010-01-22 @ 10:48:08
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: Jojagog

Me: Blev tvungen att arbeta lite (läs köra bil).

Ja, takfärg blir häftigt. Hoppas jag :)



K: Cool, hmmmm. Men det blir grymt bra. Färg i taket, samt två ränder ner på väggen, tror jag :)

Nyans, tänk kök...ungefär...

2010-01-22 @ 11:12:17
Postat av: Reb

Det här skall bli spännande att se! Vi dyker förbi ikväll och kollar!

2010-01-22 @ 12:34:15
Postat av: Anna

Spännande. Får man se bilder sen?

Postat av: Karin J

Jag blir också nyfiken. Hur ser det ut?

2010-01-22 @ 14:09:48
Postat av: Karin J

Alltså, jag menar inte att du ska beskriva hur det ser ut ;) Men en bild vore kul. Vågat tycker jag, lilla fegisen.

2010-01-22 @ 14:10:35
Postat av: Jag igen

Reb: Välkomna :)



Anna och Karin: Lägger nog upp bilder mot slutet av helgen.



Mange

2010-01-22 @ 14:36:52
Postat av: V

:)

2010-01-22 @ 17:01:53
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0