Återberättelse

Fick möjligheten till lokal-besök med chiefen igår onsdag.

Fantastiskt god mat, men den återkommer jag till.

Mor och far var uppassare under kvällen.

Mamma berättade just om barnens konversation under
pågående spelsession med Farfar.

Adam - meeeeh, nu är det min tur att trycka på knappen.

Nattis - Nej, du har tryckt massor av gånger.

- Nähä

- Joho

- Nej, nu är det min tur, du är så dryg!

- Men Adam, det är bara ett spel. Ta det lugnt...


Det coolade ner sig för att koka upp igen lite senare.


Nattis - Åhhhhhhh nu vinner Adam igen.

Adam - Lätt

- "gråtandes" Det är orättvist?!

- Öhhhh, vad tjurar du för, det är ju bara ett spel!



Men de älskar varandra i alla fall, och jag dem.

// Paps





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0