Ett riktigt skitinlägg aka. dingla med benen

Vi män får ju ibland på skallen när det gäller toalettbesöken.
Det vill säga när vi gör tvåan.

Sägs att vi läser tidningar och gör all sköns andra konstiga saker.

Jag är inte riktigt så. Väldigt snabb om jag får säga det själv.

Hur som, nu till problemet.

Nya lyan är grym på alla sätt utom ett.

Toalettstolen sitter för högt. Alltså sitsen.

Påföljden är att inte ens jag når ner med fötterna ordentligt i golvet.

Problem, säger ni?!

Ja, som fan. För när det är dags, är det dags och då måste fötter vara fast förankrade mot
golvet, hur fan ska man annars kunna ta i.

______________________


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett ord: PALL

2010-02-11 @ 11:46:53
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: V

"Fötterna måste vara förankrade för att kunna ta i"

Va?!

Aha, är det därför jag aldrig får till det...?

2010-02-11 @ 12:02:40
Postat av: Sandy

Moahahaha!!

Tack för dagens garv!

2010-02-11 @ 16:49:11
URL: http://sandyandthecity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0