Alltid

Den 14:e kliver han in i det lite mer vuxna livet.
Han föddes på alla hjärtans dag.

Det var ju en underbar gåva, den bästa man kan få.

Dessutom är det ett väldigt bra sätt att komma ihåg denna dag,
som per automatik har två betydelser för mig.

Jag tänker på dig varje dag. Nu kommer vi lite närmre varandra
rent bostadsmässigt.

Jag hoppas på fler tillfällen till kvällar på tu man hand.

Det börjar bli dags att ta diskussionerna, ge mina förklaringar,
försöka reda ut dina frågetecken. Mildra den ilska som ibland kokat i dig.

Mycket vatten har runnit under broarna.

Men aldrig någonsin har jag slutat älska dig.

Det är dags att knäcka ännu ett spöke.

// Paps



Kommentarer
Postat av: Reb

Så fint - det här skulle han må bra av att läsa, tror du inte?

2010-02-02 @ 11:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0