TV

Har försökt komma på länge vem den optimala HAN är.
Inatt satt den, MacGyver. Som han skulle man vara.

Tänk att kunna bygga en motorcykel av en bläckpenna
med däck av två tubsockor. Kasta sig upp på sadeln
och dra iväg på bakhjulet med den räddade madamen
på bönpallen. ;)

Det är annat än Hollywoodfruar det.
Stör mig fortfarande på de 10 min jag såg.

Finns det verkligen människor som vill se det.
Som tycker att det är bra och avundas dessa
helt IQ-befriade varelser.

By the way, bra reklam för Västerås, NOT.

Citat efter 3 min av vår kära dam från V:ås.

" jag lärde mig att kouka coffee for bara ett ar sedan "

Bra gjort men knyta skorna klarar du inte av...

Som ni fattar så hade jag några kvalitetstimmar
framför burken igår.

Ikväll är det i alla fall champinjonligan.

Eller så målar jag istället.

Paps

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kollade på Hollywoodfruarna och skrattade, vilken underhållning. Producenten måste ha gnuggat händerna när de bjöd på sådan komedi utan att fatta ett dyft, bokstavligt talat.

2009-09-15 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0