Studiedag

Ofrivillig ledighet när den är som allra bäst.
Startade upp redan igår söndag,
att ha både myspysan och den ljusa här tillsammans.

Anledningen var dagens ledighet.

Underbart att börja en ledig måndag med dem båda.
Frukost i ett moln av glada tillrop och finskuren skinka.

Hej hopp, så hade vi kompisar här också, hög kulfaktor.

Pannkakslunch. Pappans kökstalang innefattar inte pannkaka,
räddningen är mycket sylt och vaniljsocker.

Snabb transport ut i dagen.
Kristiansborg blev destinationen.
Storasyster med kompis var med.
Bad, hopptorn, volter och dyk.
Kanelbullar och festis.

Tanken var sedan att vi skull fylla på förrådet hemma med middag,
för att sedan klämma busborgen när vi ändå var i farten.

Tyvärr hade farsan missat att stängningen var kl 18, inte 20 som han trodde.

Tur man var gruppbefäl i det militära, snabb omgruppering och förflyttning
hörde till specialutbildningen.

SF, popcorn och G-force.

FBI-tränade, animerade marsvin för er som undrar.

Nattningen tog cirka 5 minuter idag.

Sov gott mina änglar.

Kärlek Paps


Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

Vilket tempo och jag som tyckte att jag hann med en del trevligheter igår. Inser nu att jag endast hann med en bråkdel, om ens.

2009-09-29 @ 06:53:32
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: V

wow, vilket mys!

2009-09-29 @ 08:01:11
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0