Inte kul längre

Han tycker inte det är kul längre med fotboll, Lintotten.

Anklagar mig själv lite faktiskt.

Man vill ju ställa upp, vara där, supporta på alla sätt.

Perfekt, jag hjälper till att träna dem.

Kan ju faktiskt vara så att jag istället för att hjälpa
har stjälpt det hela.

Klart han känner pressen av att farsan står på fel långsida,
tjoar och domderar. Ger fingervisningar om hur man ska löpa,
var man ska löpa och när man ska löpa.

Givetvis med barskare stämma mot honom än
mot de andra pojkarna, åtminstone tror jag han
upplever det så.

Vi får kanske testa något annat så länge.

Frågade vad han ville göra.

Karate, var svaret.

Jo jag tackar jag.
Så snart får jag äta upp barskheten.

Paps

Kommentarer
Postat av: Grymma kunden

Så fantastiskt fint du skriver. Jag får tårar i ögonen hela tiden och det fungerar inte att läsa din blogg på arbetstid. Den ska jag läsa när jag själv och när det inte spelar någon roll att tårar rinner ner för kinden.



Dessutom helt underbara bilder och ord från din Skanörs resa. Tänk att jag också var där och fick uppleva den dagen - det ska jag också komma ihåg. Vi hörs!

2009-09-16 @ 12:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0