Hur tänkte du nu...

Ja, hur tänker jag.

Jag tänker att det krävs idioti
för att inte tycka om fina människor.

Jag tänker att om man försöker sprida en anings värme
så kommer jag själv slippa frysa när vintern kommer.

Jag tänker att det vackra, mjuka alltid måste vinna
över det kalla, hårda.

Jag tänker att finns det hjärterum
finns det stjärterum.

Jag tänker att kramas och vara nära
är det allra bästa.

Jag tänker att det är spännande
när det pirrar i hela kroppen.

Jag tänker att det finns så mycket
man kan höra, se, lukta och känna.

Jag tänker att dela en skog, en upplevelse
är dubbelt så bra som att se och känna den ensam.

Jag tänker en hel del.

_________________________


Kommentarer
Postat av: E

Att tänka är bra! :0)

2009-09-01 @ 13:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0