Fredagsmys

Vi har tränat tillsammans, jag och hon den lilla med ruffsiga håret.

Kom igen Paps, nu kör vi.

Iförda bästa träningsutstyrseln :) tog vi plats på köksgolvet.

Huvud mot huvud kör vi armhävningar.

Kom igen pappa, 10 till, kom igen... ropar hon i bästa Lanefelt anda.

Fötter mot fötter kör vi situps.

När vi kör tillsammans menar jag givetvis att
gammgubben tränar och den lilla räknar.

Och hon gör det med bravur, gärna lite långsamt
så jag hinner göra 2 på 1.

Påtalar det lite fint mellan 2 set.

Nej du pappa, jag räknar rätt.

Så det så.

Nu myser vi soffa.

Paps

___________

Edit: Just det vi har ätit också. Mandelpotatispuré med kotlett och sås, med en skvätt grädde.


Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

Fredagsmys såsom det ska vara! Själv ligger jag halvdöd i soffan med ettåringen tränandes på mig, hopp på mage, flyga helikopter på fötterna och allmänt hårdhänta ryck i mammas hår.

2009-09-18 @ 19:54:50
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0