En dag

Min dag i bilder och text.

Har spenderat en dag i Skåne,
Skanör, Falsterbo närmare bestämt.

På vägen ut passerar jag Höllviken.
Havet till höger, samhället till vänster.
Innan bron går ett promenadstråk
kantat av statyer var hundrade meter.

Stannade, promenerade och reflekterade..

   

Vackert? Vänta ni bara...

Åkte vidare sinom tid.
Hittade hotellet eller hotell?!
Gästgiveri med tillhörande rum är
närmre sanningen.

Här bor och kommer jag sova inatt.

 

Vidare transport efter incheckning.
Falsterbo Golfklubb, anrik, vacker,
blåsig, seaside och alldeles underbar.

   

Spelade helt ok, åtminstone långt över förväntan.
Så otroligt läckert att få spela golf och samtidigt
njuta vacker havsnatur i all sin prakt.
Fåglar, kaniner, långa sanddyner och hav.

Just ja, vad gör jag här förutom att må gott.
Jo, haft ett möte med en grym kund, vi är
på rätt väg, kommer bli kalaskanon.

Efter middag med god mat och gott vin möts jag
av detta. Granne med mitt lilla gästgiverimyshotell.

Här sitter jag i mitt rum, njuter en öl och bara är.

Så, tack Skanör för en fantastisk dag.

Hit kommer jag igen, snart, privat.

Med mig tar jag Fiddeli,
Snickarn få säga vad han vill.

Paps
_________________

 


Kommentarer
Postat av: E

Du och Fiddeli kommer få det underbart! :0)

2009-09-09 @ 08:47:12
Postat av: V

Och jag ler. Härligt att du mår så bra.



:)

2009-09-09 @ 09:12:44
Postat av: Glitterblomma

Kanon!

2009-09-09 @ 20:08:19
URL: http://glitterblomma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0