Så fina är de

Vi vaknar upp tillsammans.

Hon, han och jag.

Myser, läser, pratar och spelar lite.

Planen för dagen är att ta det som det kommer.

Vi dansar oss igenom frukost och disken.

Hon nynnar resten av dagen på Beastie Boys.

Han vill gärna ta mer bilder.

Jag vill vara nära mer.

Det är söndag och vår vecka är i det närmaste slut.

Efter lite förhandlingar tar vi lunch.

Vädret är på sitt bästa humör.

Vi strosar på stadens gator.

Hon dansar och ler, sjunger och går ner i split var helst hon kommer åt.

Han vill åka hem för pappan har lovat ett msn-konto.

Jag vill vara nära mer.

Det är söndag och vår vecka är verkligen snart slut.

Kameran klickar i eftermiddagssolen.

Det poseras och görs miner.

Msn är ordnat och kärlekslåten är skriven.

Telefonen ringer, det är dags.

Hon vinkar och åker iväg.

Han sitter vid datorn och ler stort, strax försvinner han också.

Jag vill vara nära mer.

Det är söndag och vår vecka är slut.

   


// Paps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0