Känslor

Det finns känslor som är svåra att beskriva.
Få saker i livet får mig att må så bra som
när barnen myser ikapp med mig.

Sådan har morgonen varit.
Vi har pratat länge om hur mycket roligare
vårt liv blir om alla är glada och postiva.

Att inte surna ur när man måste göra de där tråkiga
sakerna. Förklarat att pappa också blir gladare om
det fungerar utan komplikationer.

Det sköna är att de förstår, tar till sig och verkligen
gör sitt allra bästa.

När jag ser det blir det så enkelt.

Jag spelade upp lite varning för barn med Magnus & Brasse också.

De skrattade så mycket att det vara nära att olyckan var framme.

Nu tar vi kameran och går ut.

Underbar Söndag önskas.

// Paps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0