Hon & Hon

Jag läser dem båda två.

Den mörka med orden och barnen.
Eller horden som den ibland kallas.

Hon skriver saker som varje dag får mig att tänka till.
Som ger mig en möjlighet att se saker på ett annat sätt.
Att uppskatta det jag har, känna, ge och få tusenfalt tillbaka.

Sedan läser jag också hon den ljusare.
Hon som påstås inte kunna skriva.

Känslan hos henne är den samma.
Fantastiska betraktelser från hennes liv
med man och framförallt son,
men också helt galna upptåg.

Vill bara säga tack till er, det är en glädje och i vissa stunder en sorg
att varje dag ta del av era texter.

Tack V & K

Kram Paps



Kommentarer
Postat av: K

Tack själv då jag hoppas att det är jag som är K. Fast mitt liv är inte alltid så ljust: igår gick jag till ICA för att köpa mig lite välbehövlig snopp per hekto men de såg högst frågande ut när jag undrade var de fanns att få tag på. Och jag som så var i behov av att synda:-)

2009-10-28 @ 11:16:53
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: V

Men ÅH! Tack och kram fina!



<3

2009-10-28 @ 18:20:57
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0