Grodan aka. Nattis med talets gåva

Hon är tillbaka igen.

Den minsta. Min fina lilla prinsessa.

Vi har myst ihop ikväll. Bakat lerpaj på recept från Vick2ria.

Kladdigt, galet gott och väldans mysigt.

Hon tittar på mig med sina klara ögon, ler och ger mig en puss på kinden.

Sedan får jag mig en kaskad av berättelser om veckan som gått.

Det blandas friskt med killar som hon är kär i (sa jag att hon är 6 år) till
klasskompisar som brutit armar och ben.

Imorgon är det mysmåndag igen.

Vi tar nog bion i besittning.

Paps

Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

Åh, hoppas ni får en riktigt mysig måndag. Det har jag också tänkt att ha, först i min ensamhet, sedan med rak rygg :-)

2009-10-26 @ 07:53:18
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0