Ett samtal

- Pappa, jag är trött på det här!

- Ok Nattis, vad är du trött på?

- Jag är trött på att vara minst, jag vill ha en lillasyster.

- Men du lilla gosan, tycker du inte att pappa har tillräckligt med er fyra.

- Jo kanske det, men mamma kanske vill det?!

- Ja kanske det, du får fråga.

- Men du pappa.

- Ja

- Då blir ju du pappa igen.

- Nej lilla stumpan, jag och mamma lever ju inte ihop längre,
  men mammas nya kille och hon kanske får en liten syster till dig.

- Nej, då nöjer jag mig med Vera, min docka.

Nathalie, 6 år.

Kommentarer
Postat av: V

Guud så roligt!



*skrattar :D

2009-10-01 @ 22:53:56
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Livet runt 30...5

Hon gör rätt i att nöja sig med Vera, en dag kommer lillasyrran att börja käfta emot och då är en tyst docka att föredra.

2009-10-02 @ 08:31:29
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0