Entertainment

Att gå på konsert är grymt kul, gillar det verkligen.
Men vem behöver se Robbie flörta som en galning
eller höra Green Day trycka ut all sköns visdomsord !?

När köket förvandlas till den största rockscenen i världen,
där pappa förväntas vara den mest hänförda publiken.

Att njuta "Ison & Fille" i en singelversion av Adam
där han med ett flin tjoar ut "Jag skrattar idag".

Eller när Nattis klämmer i för allt hennes lilla röst bär i
Katy Perrys "Hot N Cold".
Jag ler och lyssnar..

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up


Happy fredag

Paps


Kommentarer
Postat av: L

Kul att se den omtalade tavlan. Min kommer nog aldrig att publiceras,fast man ska ju inte säga aldrig. Hittade till slut en teknik som blev min "blomteknik", dvs nu kommer jag att spotta ur mig blomtavlor.



För två minuter sedan stod det 1-1 måtte det resultatet hålla resten av tiden. Guld!



Fina bilder - kan man få lägga upp en av dem som sin skärmdump så man kommer ihåg att man bor i paradiset?

2009-11-01 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0