Tryggare

Bloggare kan alla vara,
Klippa, klistra och så spara,
När man sedan hittat fästet,
Kommer så det stora testet.


 Bloggarn sina trogna vårdar,
Kollar runt på deras gårdar,
Läser, skriver och förbarmar,
Tar beröm med öppna armar.


 Mycket glöd och massa lycka,
Stora texter man kan trycka,
Ser och hör om sina vänner,
Tycker om och riktigt känner.


 Det finns rader om oss alla,
Till och med där huvud falla,
Det finns de som pratar kläder,
Och så de som bara gläder. 


Så var glad du lilla skara,
Skriv kommentarer och besvara,
Skänk en tanke till dem alla,
Annars lätt någon kan falla. 


Bloggarn tar och bloggarn giver,
Samme bloggare vi förbliver,
Och bloggarns mål är blott det ena,
Vänners sanna väl allena.

___________________


Kommentarer
Postat av: Teresa

Allvarligt!?!? Har du skrivit detta?? Hur bra som helst!



Stor kram

2009-11-26 @ 15:53:22
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Jag

Japp och tack :)

Hade lite tid över mellan två projekt här på jobbet.



Stor kram tillbaka

2009-11-26 @ 16:01:08
Postat av: C

Kan tänka mig att du är en fena på julrim... ;)

/C

2009-11-27 @ 14:12:16
URL: http://meraviglia.se
Postat av: Jag

När du säger det så ska jag nog prova det i år.

Denna plötsliga lust att skriva har infunnit sig det sista året.



Huruvida fena återkommer jag till ;)



2009-11-27 @ 14:45:34
Postat av: Reb

SUVERÄNT ROLIGT!

2010-01-23 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0