Sjön suger

Kan sitta en hel kväll och leta matlagningsprogram,
skruvat men så är det.

Zappade mig fram under kvällen
och Paaa Damm där var det.

Jag gillar verkligen mixen,
skärgården, Johan Ulveson, Lennart Jähkel, roliga gäster, samtal och mat.

Idag var det dessutom Plura som var med så då dök det upp lite musik också.

Receptet som föll mig på läppen idag var en spännande förrätt.

Laxcarpaccio med färskriven pepparrot, lite citron, olivolja och soja.

Helt perfekt för en sushisucker som mig.



Kanal 9

___________________



Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Gud så gott!

2009-11-12 @ 00:21:14
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Teresa



'Sjön suger' är ett alldeles för underskattat program överhuvud taget. De är så roliga och skönt avslappnade.



Jag fullkomligt älskar matlagningsprogram av alla de slag, t o m de där tjocka tanterna som åker omkring på motorcykel med sidovagn. Och det där brittiska som går på 8:an, masterchef eller nå. Matlagningsprogram det är min porr det ;)



2009-11-12 @ 11:46:42
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Livet runt 30...5

Själv kollar jag in sensuella Nigella. Absolut inte för maten utan för hur man bäst ser ut när man tillagar den. Någon dag ska jag försöka mig på lite sensuella trick med grytorna...förutsatt att miss Piggy lämnat stället först.

2009-11-12 @ 12:47:25
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0