Keepern

Det kom ett besked
Ett sådant man inte vill ha

Han var en sån kille som vi alla är när vi är där,
där i omklädningsrummet

Han var också lite mer, lite äldre, lite klokare

Han tog sig tid, hjälpte till på sitt sätt

Han, pappan som alltid ställde upp med grabbarna

Han, han som gillade sin stuga och sitt fiske

Han, som jag upplevde min häftigaste fiskestund med

Nu finns han inte mer,
det elaka vann,
trots att vi alla trodde det drivits på flykt

Jarvis, jag kommer sakna dig

Men jag vill att du ska veta att vi kommer hjälpa till med det vi kan

Sleep well keepern, vart du än är

Mange

____________________





Kommentarer
Postat av: V

Men Mange, vad har hänt?



MÅNGA MÅNGA KRAMAR!

2009-11-24 @ 19:57:09
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: E

Jag beklagar, det är så många unga som försvinner just nu. Jag tycker vi borde utrota sjukdom och olyckor och allt annat elände. Man borde få leva tills man är minst 85! :0(



Kram//E

2009-11-25 @ 12:02:57
URL: http://thetingeltangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0