Jojomensan. Nu kör vi.

Tack som tusan banken, alltså nya banken.

För så blev det också...

SEB hörsammade inte mitt brev och sorry folks, bye bye.

Ny bank med gammal kontakt.

Tjipp tjopp, fanns miljoners att hämta.

Mmmmm ja jo, men nej...det räcker med 1 cirka :)

Shit, nu vill jag köra på en gång.

Det är lite som ska fixas.

En vägg måste byggas, med infälld glasbetong tror jag...

En dörr ska slås igen, också med glasbetong.....tror jag

En dörr till ska slås igen, också med.....glasbetong, tror jag

Ett nytt dörrhål ska öppnas, japp helt rätt, utan glasbetong...

Varför all denna glasbetong kanske någon undrar.

Jo, eftersom det rum som ska skapas ligger i mitten utan fönster,

hoppas lura in lite ljus på detta sätt.

Men som sagt tips tas emot med värme.

Kanske ska ringa Martin Timell, fast det kanske inte är

någon bra idé förresten, hon den där lulu kan ju gå sta och hänga på.

Voi voi arma tanke....

// Paps

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-11-10 @ 21:06:24
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Men M, inte glasbetong va?!

2009-11-10 @ 22:23:09
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Jag

Hahaha hade det på känn, plexiglas kanske ;)

2009-11-10 @ 22:41:11
Postat av: Livet runt 30...5

Jag måste hålla med V, inte glasbetong va?! Men tänk dig lite Lulu, marockansk eller asiatisk porr (beroende på hennes dagsform) och någon som verkligen vet hur man uppskattar en handyman...slå du en signal till herr Timell.

2009-11-12 @ 12:50:47
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: Jag

Glasbetong, aber nicht...

När kan vi träffas tjejer och betämma alternativa lösningar?!



2009-11-12 @ 13:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0