Kvällsmys

Tre kvällar i rad har tv:n varit avstängd hos farsan...
Eller det har den inte, barnen har givetvis fått se diverse
barnprogram, men vid barntapto har den åkt av.
Har liksom haft annat för mig som gett välmående
ända in i märgen.
Bieffekter finns i detta också, varma öron och lätt
seg i axlarna, men i övrigt underbart.
Reagerar över vad fort tiden går när man mår bra.
Tänker satsa på det framöver, må bra alltså.
Så alla energitjuvar, hos mig har ni inget att hämta.
Bara så ni vet...

Favorit i repris ikväll, lätt.

// Farsan

Kommentarer
Postat av: Glitterblomma

Låter underbart! Så här jag det jag med, när jag är ensam hemma!

2009-05-14 @ 15:15:06
URL: http://glitterblomma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0