Han

sa hej och sträckte fram handen.
Jag sa att jag ogärna tar i skit utan papper.
Moget och välbalanserat, eller hur?
Men fan också, jag har ingen lust att
vara hej och du...
Vad mig anbelangar kan fanstyget
fara dit, dit, .....ja dit där jag inte är.
Men problemet är ju att trollungen gillar,
det ska han väl ha kred för soppkorken.
Får väl ta med papper nästa gång
ifall att det ska hälsas igen.
Men jag kommer inte säga du,
jag säger ni....
Men så är jag väluppfostrad också.

I övrigt har det varit en fin dag, so far.

Farsan

Kommentarer
Postat av: E

Äsch, man behöver inte vara så mogen alla gånger. Bara man är omogen på ett artigt sätt! :0) Ha en skön lördagskväll!

2009-05-02 @ 18:17:29
URL: http://thekaleidoscope.blogg.se/
Postat av: Glitterblomma

Tycker jag var bra gjort. Allt för många accepterar det fula. Är han skit för dig så stå för det. Mogen eller ej ;) Kram!

2009-05-02 @ 18:31:10
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: Sankta V

Jag säger så här; Kill'em with kindness!

Om du agerar bitterkuken så förlorar du

dock varenda närkamp.



Och så var det de där med karmahjulet.

Tids nog kommer han förstå att det är

han som är rövhålet. Förmodligen kommer

insikten snabbare om man inte stoppar ner

det i halsen på honom ;)



Men jag förstår; vill man bajsa på någon så är det svårt att hålla sig.



Kram, Touretts-Vickan



2009-05-02 @ 20:59:42
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Glitterblomma

Har glömt att fråga..får jag länka?

Kram!

2009-05-02 @ 21:25:34
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: M

E och G, det har jag, mmmm omoget men skönt att för en gångs skull ändå säga något iaf.

Sankta V :) kommer du heta hädanefter :) du har så rätt, såklart ska man det. Men fan arselet var fullt, och jag var tvungen att tömma.



G, länka på, själv är jag så ofin så jag frågar inte ens, förlåt?!

2009-05-02 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0