Sol sol sol sol sol

Vilken helg, fantastiskt.

Fredagskväll i mysets tecken.
Det är så fint det som håller på att hända.
Spritter liksom i kroppen, galet bra.

Lördagen blev varm, väldigt varm.
Pojkar 00 klarar inte riktigt av att köra
en hel dag fotboll i solen.
Kvällen blev om möjligt ännu mysigare
fast på ett annat sätt.
Småpärlorna fick bestämma och
då står det tacos på bordet.
Vi fick också sällskap, mycket mycket trevligt.

Söndagen började slitsamt, förbannat mycket ris
och kvist som ska förflyttas.
Huga, tur vänner ställer upp.
Premiären avklarad på Sunny Soldäck Eriksson.
Bad, sol, mat, Morsdag, Far födelsedag.
Rundade av med lite fotboll och
fin sammankomst.
Det blir bra det här ska ni se,
det blir helt grymt.

// Paps

___________________________________

Kommentarer
Postat av: Glitterblomma

Låter bra det hurru Magnus! Hoppas det spritter till länge!!! :)

2009-06-01 @ 15:08:01
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: Teresa

Underbart med helger man kan leva länge på, en sådan har jag haft och det var välbehövligt för min trötta kropp och själ. Även fast regnet öser ner i dag värms mitt inre fortfarande av helgens glädje.

Fortsatt trevlig vecka önskar jag dig.

Kram/T

2009-06-02 @ 11:21:47
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0