Måndagskväll

Det är underligt hur det kan vara.
Träffade en man på middag i Stockholm igår.
Denna kille har jag haft som kund i ca 2 år.
Allt vi pratat om på våra otaliga möten är
jobb, tryck, färg dvs relaterat till det vi
producerat tillsammans.
Nu ska han sluta av olika anledningar och
jag åkte upp till storstan för att tacka för
ett bra samarbete.
Vi pratade oavbrutet i fem timmar,
givetvis en del jobb, men mestadels privat.
Tänkte mycket på det på tåget hem,
det är väldigt lite vi vet om varandra egentligen.
Kvällen som till en början bara var ännu en i raden
av jobbmiddagar slutade i någon form av vänskap.
Innefattande en stående inbjudan till sommarträff på Orust
om vägarna bar dit.
Otroligt spännande och inspirerande.

// Paps

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Vad härligt! Du är i ett flow Mange - öppen och positiv.

Åh, så njutigt!



Och du, ÅK till Orust!



Kram, V

2009-06-02 @ 10:14:48
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Glitterblomma

Ja jag säger som V, PASSA PÅ! ÅK!!!!

2009-06-02 @ 10:40:29
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: Teresa

Det är så fantastiskt att hitta vänskap 'bara så där' det var så jag fann fina V och det är jag evigt tacksam över.



Kram

2009-06-02 @ 11:20:21
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Annie

Visst är han en härlig kille E... Otroligt omtänksam, något man inte märker på samma sätt när vi är "på jobb" :)). Jag kommer att sakna honom...

2009-06-02 @ 14:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0