The Weekend

Vilken helg.
Meningen var att vi skulle mjukstarta.

Soft häng med mycket snack.
Intentionen var ju bra och vi började där.

Några kalla, god mat, massa sjuka och tokroliga minnen.
I takt med de kalla blev också omdömet lidande.

Vi intog nästa lokal. Farsan stojade till det så till den milda grad
att killarna med de barska ansiktsdragen blev lite irriterade.

Slutet gott allting gott, jag ville ju bara dansa lite ;)

Vaknade med ett ryck av en avlägsen mobilsignal.
Koma är bara förnamnet.

I andra änden en ljuv stämma som undrade om jag
ville ses för fika och trevliga möten.

Såklart ville jag. Iskall dusch is the shit mot skakigt uppvaknande.
Man kan säga att vi cirkulerade, flera varv faktiskt.

Skakade hand och presenterade.

Att dessutom springa på alla och några till var ju extra roligt.
Jag gissar på en spridning av rykten å det grövsta.

Så många intryck är svåra att smälta så jag tog till en
beprövad metod fram på eftermiddagen.

Sömn

Igår blev det noll och intet.
Helt ledig söndag utan tillstymmelse till agenda.

Det var bara galet skönt.

_______________


Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag är glad att du kom trots ditt tillstånd, vilket jag för övrigt inte lade märke till.



Söndagar (eller dagar i allmänhet) utan agenda är ljuvligt, helst om de bjuder på spontana inslag.

2009-12-07 @ 12:56:39
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Jag hade hoppats på sällsis jag...

2009-12-07 @ 17:06:14
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0