Ink

Läser en av favvobloggarna.

Där är det minsann tatuerat.

Jag har några målningar på kroppen.

De 4 största är tillägnade barnen.

I mitt tidigare liv var det väldans nära att det
blev en dedikation till en fru också.

Idag är det ju tur att det slutade vid en tanke.
Även om jag kunnat efterhandskonstruerat en
hyllning till Zorro.

I övrigt så blir denna konstform ett beroende.
Har man väl börjat smycka kroppen så vill det gärna
bli mer och mer.

Min nya plan innefattar två röda fiskar och en bröstkorg.

_______________


Kommentarer
Postat av: Livet runt 30...5

NEJ! Lägg pengarna på något vettigt som en semesterresa eller lite sjysst ny inredning...om bara min man hade kunnat tänka lite mer åt det hållet.

2009-12-09 @ 11:35:08
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com
Postat av: V

Absolut. Tänk betongglas ;)

2009-12-09 @ 13:42:57
Postat av: Han själv

Banken är full med pengar, dessutom har jag hittat ett billigt parti med betongglas. Rosa, men billigt ;)

2009-12-10 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0