Feeling

Vet inte om jag berättat men när jag var yngre åkte jag skateboard.

I ramp, hemma hos bröderna Färnlöf.

Minnen är galet många, roliga, dråpliga och ibland gjorde de ganska ont.

Självfallet tänker jag ofta på den tiden.

I somras var jag nere på city och strosade runt.

Har alltid gillat sneakers av alla de slag.

Så fick jag syn på de allra bästa.

Då slog det mig.

Det finns ett minne av att när jag drog på mig dessa så infann sig en mycket speciell känsla.

Jag handlade såklart.

Nu inser jag att den där sköna feelingen jag får av att dra på mig dem är ro.

Känner sig lite som Robban i G, kommer ni ihåg?

- Läget?

- Njaaaa, det är lunch...

Fast utan tillsatser såklart.

Nu sätter jag ofta på mig dem när jag målar mina tavlor.

Sitter och stampar takt med skorna på.

Vad för skor?

All Star Converse, of course


_________________________


Kommentarer
Postat av: E

Det är något visst med snubbar i converse... :0)



Trevlig Helg!

Kram/E

2009-12-11 @ 13:56:20
URL: http://thetingeltangel.blogg.se/
Postat av: L

Inte ett dugg förvånad!

2009-12-11 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0