Den lilla och humöret

Vid gårdagens hämtning på skolan brakade det loss.

Jag har haft en hemlighet och hade hoppats på att behålla den.

Det sprack, kan vi säga...typ fethårt.

- Pappa, pappa. På fredag är det disco i skolan för oss
förskolebarn och ettorna.

-Det ska jag gå på PUNKT

Hon är rätt lik någon jag haft ihop det med, inga namn.

- Nattis, det kan du inte!

Sirenen ljuder, låter som hela västmanlands utryckningsfordon på en och samma gång.

Jag är dum, dummast faktiskt.

Så att hålla på hemlisen i kontrast till att få höra denna klagan till kl 20 eller så, avgör det hela.

- Men Nattis, kan du lyssna på Pappa?

- Hulk hulk, snyft snyft...ok.

- Du, jag, Adam och Amanda ska åka till Globen och kolla på Idolfinalen.

Nu låter det som hela mellansveriges utryckningsfordon.

- Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
jag ska få se E R I K på riktigt. 
 
-Du är världens bästaste Pappa.

Det var någon som sa något om lillfinger men det stämmer väl inte?!

_________________________


Kommentarer
Postat av: V

Lillfinger och lillfinger... Det tycks virat stenhårt.

Runt h e l a kroppen ;)

2009-12-09 @ 13:42:01
Postat av: Den virade

Nu förstår jag inte vad du menar :)

2009-12-10 @ 10:37:05
Postat av: Karin J

Gud så fint det blev. Vilken lycka!

2009-12-10 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0