Tokinspiration

Har alltid gillat att måla men de senaste 2 åren har det
liksom inte blivit av.
Varför är en annan historia!
Idag fick jag så lust, raketfart till panduro.
Akrylfärg, penslar (mmm dom var inte heller kvar efter...)
2 färdigmonterade dukar.
Rödvin, musik och ingen tv, fantastiskt.

Den första var bara något jag kände,
lite av meditationstavla.


Gillar tanken på oändliga krafter.
Dessutom känner jag starkt för
Christopher Reeves.

Nästa är kanske inte lika lätt beskriva
men så här såg det ut i alla fall.

  

  

Färdig...kanske....




Paps


Kommentarer
Postat av: Glitterblomma

Sent är det- kan inte sova...

Vill säga att du målar mysigt! Kram!

2009-08-27 @ 02:23:58
Postat av: Serena

Du målar fint!

Kan det vara undermedvetet du undrar om kärlek?

Ha en fin dag.

S

2009-08-27 @ 06:51:06
Postat av: Jag

Glitter: Tack



Serena: Tack och så jädra undermedvetet vet jag inte om det är. Känns väldigt medvetet...

Fin dag



M

2009-08-27 @ 08:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0