Pojken min

Det är inte så lätt det här med Pappandet.

Vart lite svaj på barnfria helgen,
1:a krysset skulle kalasa sig så
minstaman kom redan idag.

Fick till en för mig alldeles fantastisk
lösning med Störstapojk.
Han tog hand om lillebror under några
timmar, för att sedan komma hit och äta mys.

Tro mig, det är inte så ofta.
Men oj, han är så stor.
Samtal som är förunderliga och vanebildande.

Han har ont och jag är orsaken.
Varje möte för oss i alla fall ett litet
steg närmre, närmre varandra, närmre
den där kärleken som han behöver och som
jag skriker efter.

Jag älskar dig min son.

Allways and forever.

Paps




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt tiden visa vägen.

Du ska se att ni hittar varandra en dag.

Smärtan byts ut till något fint.

Fin dag önskar jag dig.

S

2009-08-30 @ 08:07:37
Postat av: Pappan

Skynda långsamt, ni behöver varandra.



Kram Pappan

Postat av: Jag

Ja, som vi behöver varandra.

I alla fall jag.



Kramar

2009-08-31 @ 00:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0