Plånbokskoll

Roat mig med att kolla igenom plånboken,
ja, jag letade pengar. Noll och intet på den fronten.

Heja Internetbanken.

Dock jag hittade en del annat.
Tokmassa kvitton såklart.

Men det intressanta är följande.
Rabattcheckar från ICA, 3 st, till
ett värde av 200 kr.
Plus 1 st som ger mig 10 % nästa gång
på MAXI Hälla.

Och sedan korten, har numera:
ICA-kort (men autogiroinsättning varje månad)
Stadium-kort
Intersport-kort
Team Sportia-kort
IKEA Family-kort
HM-kort
LINDEX-kort

och det senaste i familjen kort...

HEMTEX-kort

Hmmm detta tillsammans med målning, inköp
av heminredningsgrejer, kvällar utan TV (läs sport),
rött vin och filosoferande (det blev rätt va?),
och till råga på allt, blogg.

Håller jag på att förändras....

Paps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0