Nödvändigt men ont

Det var ett tag sedan men idag tog jag tag i det igen.
Dessutom gick det hyffsat bra. Dog inte i alla fall.
Hade förträngt den där sköna känslan när man är klar,
klapp på axeln på sig själv liksom.
Inte nog med motionen, det är ju galet fint
ute på björnön.

Plus:
- 6 kilo denna semester hjälpte nog till en del.

Minus:
Skyltar....visste att jag skulle springa 10 km.
Då behöver i alla fall inte jag (när lungorna nästan sprängs
och hjärtat slår som en hel hord villdhästar) veta att jag kommit 4,0.

Blodsmaksbacke efter 9,0, note to self....vänstervarv farsan vänstervarv.

I övrigt gillar jag just nu båthus och bastuflottar.

Kram Paps

________________________

Kommentarer
Postat av: V

Tjuvspringer du? Det blir straff på det. Det vet du va?!



;)



Bra jobbat!

2009-08-13 @ 21:11:45
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: jag

Har en känsla av jag behöver det :)

Straffet får jag stå ut med ;)



Tack

2009-08-13 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0