Filofisierande, eller något...

Så mycket som jag tänker just nu
har jag inte gjort i hela mitt liv innan.
Innan det mörka, onda, elaka, tråkiga och jobbiga.

Men hur det än är och vad jag än gjort, förr och nu.
Så känner jag mig som en bra människa,
en människa med massa fint jag kan dela med mig av.

När jag är lite nere i min alldeles egna källare.
För det är man ju ibland.
Då lyssnar jag alltid på musik, blandar och ger.
Hårt rockande, Irlänskt, Syntgudar, Bobban mm mm.

Dock landar jag allt som oftast här, hos denna fantastiskt fina.

http://www.youtube.com/watch?v=aCM-8VE_3Do

Där har jag vart lite ikväll, tillsammans med HyperBolt,
ifrågasatta kvinnor, hårt slående UFC killar
och mjukt samtal i cybern.

Sov gott Paps
_______________________




Kommentarer
Postat av: E

Det är ju mänskligt att begå fel, bara man lär sej av dom och försöker bete sej rätt därefter... Jag är övertygad om att du är en av dom bra, men med dina fel och brister. Hur skulle det annars se ut? :0)



Trevlig helg!

//E

2009-08-21 @ 13:03:37
Postat av: Glitterblomma

Jag har gjort massor o åter massor av fel. Men jag visste inte. Jag vet nu och jag kan bara lära mig om mig själv. Stor kram till dig ! Vore kul att se dig faktiskt- det var några år sedan. Vet du hur många?

2009-08-21 @ 14:55:05
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: Me, myself and i

E: Törs inte tänka på hur det skulle se ut ;) tack för fina ord. Jag är nog det men har slutat med väder, har fan inte ett rätt.



G: Det är som E skriver och jag också kommit fram till, mänskligt att fela. Det viktiga är ju att vi är stora nog nu att lära oss.

Du skulle vart med igår hos snickarn :) The Chickendales på turne :)

Träffas träffas var nog länge sedan, kanske 20 år eller så. Men vi har nog hälsat några gånger, senaste jag kan komma på var på ICA Grytan ;)

Kram

2009-08-23 @ 08:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0