Top one blogg

Har ju ganska nyligen startat denna blogg.

Inspirerades av en kvinna som jag i unga
år hade turen att få träffa.

Jag ska inte säga att vi känner varandra
för det gör vi inte.

Hon har alltid varit fantastisk vacker
och jag har alltid uppfattat henne som
väldigt självständig.

Hittade hennes sida för ett tag sedan och
började läsa. Blev fullständigt tagen. Hon skriver om
det mest triviala till otroligt personliga och nakna händelser.
Och mina vänner, som hon skriver.
Får 38 åringen att fälla tårar av glädje, sorg, lycka och förtvivlan.

Tack kära du för att du gör det så bra
och jag håller med, skriv en bok.

Kram till berörd // Farsan

Ps dock är hon lite bajen tror jag, det är synd :) Ds
Ps 2 hon var inte bajen, puuuh vilken tur ;) Ds 2

Kommentarer
Postat av: hon

tack fina. och nu gråter jag.



stora och fina ord

och jag äter med

soppslev.



jag hoppas att vi

ska kunna lära

känna varandra.



kanske litet vin

någon kväll?



och vad det gäller

bajen; nej.

inte jag, men barnet ;)





KRAM

2009-04-30 @ 15:13:23
Postat av: Teresa

Visst är hon inspirerande finaste V. Vi lärde känna varandra genom bloggarna i princip och jag önskar jag träffade henne oftare. Vi är priviligerade som har henne i våra liv, på ett eller annat vis, i små eller stora mängder.

2009-04-30 @ 16:30:36
URL: http://teresafagersta.blogg.se/
Postat av: Prinsessan S

Hon är den bästa av bästaste,

ungefär lika bra som moi ;)

2009-05-01 @ 09:46:53
URL: http://prinsar.blogg.se/
Postat av: V

Herregud, brudar... Tydligen gör jag mig bäst så här på avstånd.

Hemma vid står det inte som spön i backen direkt.

Ja, kärleken alltså...



;)





KRAM, V

2009-05-03 @ 12:32:26
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0