svar

Tack alla ( V framförallt, Serena, E, Glitter och han som är hemlig)
för fina och snälla kommentarer.
Vill ändå säga att det som skrivs i en blogg är förvisso,
iaf i mitt fall, ärligt och rakt, funderingar ibland, verklighet ibland
men mina vänner....
Det är lätt att skriva om vad man tycker och känner
Att förverkliga, säga, vara, ge och ta, det är fan inte lätt.
Ingen är perfekt, ingen.
Jag är det definitivt inte.

Ibland är livet fantastiskt bra,
ibland så in i helvete värdelöst.

// Paps

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Dito.



Kram, V

2009-04-26 @ 00:56:57
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Stuart Pearce

Trodde aldrig jag skulle kunna ta dessa ord i min mun.



You never walk alone



P

2009-04-26 @ 20:00:29
Postat av: Glitterblomma

Du har rätt. Vem fasen är perfekt? Det finns ingen. Alla har vi våra brister...

Kram!

2009-04-26 @ 21:31:08
URL: http://glitterblomma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0