Så är det snart avfärd.

Ser verkligen fram mot min lilla minisemester.
Tanken från början var att jag skulle åka med Adam och Nattis.
Igår blev det bestämt att Amanda skall följa med också.
Hon är 14, snart 15. Vi betämde igår ca kl 18 att hon blir med, fantastiskt kul.
Sedan dess har statusen på hennes medverkan ändrats 6 gånger.
I skrivande stund är den "med". Avfärd imorgon kl 11.
Den hinner nog ändras ett antal gånger till.
Hoppas bara att detta ändras med jämt antal så hon fortfarande är med.

Det är inte lätt med tonåringar, var man sån??
 
M

Kommentarer
Postat av: V

Min tonåring (95:a) är en fröjd. Och jag, jag var värst. Alla kategorier...

2009-04-07 @ 19:30:18
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0