På resa, igen.

Sitter och försöker få igång kroppen och knoppen.
Är det inte konstigt att när man är ute
och reser så längtar man hem ibland så det knakar,
och när man är hemma så är det tvärt om.
Så fungerar i alla fall jag.
Hur som helst, just nu sitter jag på vårt kontor i Köpenhamn.
Ska arbeta hela dagen här med mina vänner och försöka felsöka / förbättra
ett annonsblad till en stor kund. Kul och spännande jobb.
Kan hända att jag också hinner få ner ett äkta danskt smørrebröd :).
Ja så ser min dag eller åtminstone förmiddag ut.

Lev väl och krama varandra.
//M

Kommentarer
Postat av: V (moi)

Grrr voff, jag vill inte kramas idag.

Allt det vackra blev helt plötsligt fult.

Kanske behöver det få sig några

penseldrag med sömn...

Fy fan Mange, jag är heeelt slut!

Jag vill OCKSÅ vara i Malmö,

titta på folk och köpa snuskigt

mycket vackra saker.

Suck!



Njut vinet och den goda osten.



Kram!

2009-04-07 @ 19:15:36
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0