Lite skriv bara

Så grymt trött idag, låg vaken större delen av natten.
Tankarna for som dödsstörtande kamikaze plan i huvudet.
Livet är lite av en berg och dalbana just nu.
Ena dagen är man positiv, glad och upprymd.
Nästa är man fullständigt likgiltig.
Har inte lyckats komma på var i det ligger men det kommer nog.
Jag har väldiga problem med det där att gräva i mitt innersta.
Skjuter gärna problemen framför mig, låtsas liksom inte om dem.
Skönt för stunden, men såklart ohållbart i längden.
För självklart dyker de upp som demoner när man minst anar det.
Det blir så lätt att gömma sig bakom jobb, barn, idrott
och en massa annat som upptar ens tid. 
Har också på senare år utvecklat någon form av vuxendamp.
Hatar att vara själv, hatar att sitta still. Det måste hända något, vara roligt.

Nåja nu måste jag arbeta också.
// M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0