Junior

Så är han här, Lillprinsen A.
Underbart att ha dom hos sig, bredvid sig.
Idag blev det plättar, till barnen då.
För är det något jag har svårt för så är det stekt mjöl.
Själv har jag ätit vegetariskt.
Kokta färska vita sparrisar, en aningens smör.
Fantastiskt gott, något jag lärt mig i Tyskland.
Underbart att bli serverad dessa på en
uteservering med skirat smör, hollandaise,
kokt potatis och riktig tysk dunderskinka.
Prova någon gång, ni blir inte besvikna.

Gott // Paps

___________________

Kommentarer
Postat av: Glitterblomma

Mig behöver du inte övertyga- jag vet redan. Och nu vattnas det i min mun...

2009-04-27 @ 20:56:10
URL: http://glitterblomma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0