Ibland funderar man..

Vad är det som gör att vi fattar de beslut vi fattar.
Att bara sopa problemen under mattan, eller helt enkelt stänga av den del av hjärnan som
fullständigt skriker ut STOPP, DU GÖR FEL...
Och när man väl fattat de där käpprättåthelvetefelbesluten så står man där och ska försöka göra dem ogjorda.
Blir så besviken på mig själv när jag inte gör vad som förväntas av en man i min ålder.
Det är otroligt att man är en sådan aphjärna in emellan.

Man prentar in i sina barn att ärlighet och rättframhet är den rätta vägen, bla bla bla

Så står man själv med denna feghet, Det mina vänner, DETär de värsta jag vet hos mig själv.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Spänande!

2009-04-01 @ 18:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0