Funderar

Jag tänker mycket just nu, förmodligen för mycket.
Tankarna är dessutom så långt ifrån varandra så man
funderar på om man är riktigt frisk.
Från de djupaste i stil med: Ok, 2 fruar, 4 barn senare, vad händer nu...
till om det är värt 4500 kronor att trimma bilen.
Jag tänker mycket på DIG som jag känner en massa för
men inte vet om jag vågar, kan eller ens vill ge all min kärlek till.
Vet inte var mitt tvivel kommer ifrån, du är ju så fin.
Barnen tycker om dig. Dina värderingar är i mångt och mycket desamma som mina.
Men någonstans inom mig säger det ifrån.
Ska det vara så, att man vill men ändå inte..



Kommentarer
Postat av: V

Livet är så kort. Mata det med fruar,

bara du är lycklig.

Rulla dig i kärlek, om den får dig att leva ditt yttersta.

Om du är lycklig mår barnen bra.

2009-04-14 @ 22:15:23
Postat av: E

Jag TROR att om det säger ifrån inuti är det fel... Men det är jag! Och jag kanske är en gnutta cynisk numera. Mne man ska ju gå på sin egen inre känsla, det är ju det alla predikar. Lycka till i vilket fall. Förr eller senare får man svar...



2009-04-15 @ 10:47:01
URL: http://thekaleidoscope.blogg.se/
Postat av: Glitterblomma

Jag måste säga detsamma som V här ovan. Livet är så kort- fyll det med massor av fruar, barn och bilar om det är så det råkar bli- vem klandrar? Jag vet av erfarenhet ( egen ) att dina tankar inte är ensamma, jag har dem jag med....men jag har nu kommit till insikt med att NEJ, det är MITT liv och jag har gjort det som JAG kunde/ville och jag ångrar inte en sekund allt som blev bra och heller inte det som blev mindre bra. Livet är för kort! Kram!

2009-04-15 @ 14:32:03
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: Teresa

Jag har levt ensam i nio år, till och från, mest från och mitt råd till dig är "tänk inte så mycket - känn i stället". Lätt att säga, svårt att göra. Lyssna till DITT hjärta, inte om det är sk 'bra på pappret', dvs bra för barnen osv, vad säger ditt hjärta?



Lycka till

2009-04-17 @ 16:41:36
URL: http://teresafagersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0