Eftertänksam

Tänk att man kan leva så länge ihop med en människa,
älska till döden skiljer oss åt, osv...
Och när det sedan inte blir så, upptäcka hur lurad man blivit.
Det finns människor som går över lik för att få sin vilja fram.
Som gör vad som helst för att göra illa.
Ni ska veta att jag inte vart guds bästa barn,
men att i efterhand sätta sig på höga hästar och tro
att man är världens gåva till mänskligheten går över mitt förstånd.
Jag kan också försöka göra illa, men alltid vuxen mot vuxen,
och aldrig med barn som basebollträ.
Usch vad bittert det blev, men jag blir så sjukt besviken.

Farsan

Kommentarer
Postat av: V

Men så kommer det nya saker på vägen, nya betänkligheter där det uppenbara DÅ är något annat med några år på nacken. Jag separerade från Viggos pappa för tio år sedan. Oj vad länge det gjorde ont.

Lyckliga skilsmässor - bah! De finns inte, hävdar jag, men någon slags inre frid tror jag att man kan nå. Sen.





2009-04-07 @ 19:27:43
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0