Ännu en barnvecka.

avklarad, hej vad det går, står inte på så är det julafton.
Nu väntar jobb, jobb, jobb, jobb, jobb, After work, golf, golf.
Sen är det ny barnvecka:)

Jag tor att jag är en ganska positiv kille,
innerst inne i alla fall. Tar hyffsat lätt på saker och ting,
men det finns saker som jag tycker är överjädrigt
värdelösa. Min värsta är Skjortstrykning, lätt skulle
jag kunna betala någon för denna syssla.
Tycker det är så tråkigt så jag ibland tänker, nej nu
byter jag jobb, bara jag slipper kostym och skjorta.
Tycker mycket om att gå klädd så, men vägen dit....

Oj mitt i bloggandet gick stora larmet, vi pratar
3 brandbilar, minst 2 ambulanser och ett par polistutor.
Papper, pennor, sax och femåring, taskig kombination
ibland. Det lät som att handen var av vid axeln...
Nu var det lyckligtvis inte så, räckte faktiskt med
ett Nalle Puh plåster, Huuuuhhh.

Och nu dog skrivarinspirationen. Har 60 mil framför mig
ikväll på att tåta ihop en god natt text.

Over and out, nu ska det brännas asfalt.

Paps

Kommentarer
Postat av: Glitterblomma

Det finns väl strykfria skjortor, men de kasnke kostar en förmögenhet?

2009-04-21 @ 12:07:44
URL: http://glitterblomma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0